A nők döntenek – a vásárlási döntéshozatalok 99 százalékában érintettek

Egy nagy bevásárlás alkalmával 25 ezer forintot költünk. Egy család átlagosan hetente egyszer megy vásárolni.

A vásárlási döntéshozatalok 99 százalékában pedig nő is érintett, 41 százalékban kizárólag nő dönt a vásárlásról, 43 százalékban pedig közösen mérlegel a pár. Családi döntésről 15 százalékban van szó, ebben a gyerekek is részt vesznek – derül ki a Femina Media kutatásából.

A legtöbb és legmegbízhatóbb információt a vásárlók az internetről kapják – a válaszadók 40 százaléka vélekedik így. Az újságok, magazinok hitelessége csupán 37 százalékos.
Az új termékek esetén is a netről gyűjtenek információt a háziasszonyok. A vásárlók 34 százaléka tájékozódik a bevásárlás előtt ezen a csatornán keresztül. Kiderült az is, hogy a kóstoltatásnak nem sok szerepe van a termékvásárlásban. A fogyasztók kipróbálják a terméket, de ezt nem követi vásárlás az áruházban.

Minőségi húsáru Szombathelyen a Kámon-hús hentesüzletében. Jöjjön el a bizstrónkba is és válogasson számos, más élelmiszer közül.

Szólj hozzá

You must be logged in to post a comment.