Ennyit költünk élelmiszerre. A fogyasztási szokásaink teljesen megváltoztak. Az interneté a jövő.
Kevesebb időt töltünk bevásárlással, mint tíz éve. Már nem annyira élmény a vásárlás. Többen inkább az ésszerű vásárlást helyezik előtérbe. Kiderült, hogy a háztartások a jövedelmük 25 százalékát költik élelmiszerre. Ez nagyjából ugyanannyi, mint 10 éve.
A változó fogyasztói szokásoknak köszönhetően csökkent a házon kívül étkezők száma. Étterembe is 30-50 százalékkal kevesebben járnak – mindezekről Kozák Ákos, a GfK Hungária igazgatója tájékoztatott.
A jövővel kapcsolatban a szakértő megjegyezte, hogy a vásárlói bizalom emelkedni fog. Kicsit máshogy vásárolunk majd. Erősödni fog az online közösségi felületek jelentősége. Így a közvetlen megosztásokon alapuló peer-to-peer piactér fontossága is erősödik. A közösségi vásárlások kerülnek előtérbe.
Vásároljon minőségi húsárut, válogasson az egyre szélesebb termékkínálatunkból Szombathelyen a Kámoni bisztróban és a húsboltban.