A szemmozgást figyelő technológia segítségével fény derült arra, hogy mit is nézünk meg egy-egy étteremben az étkezéseink során. Rámutattak, hogy nem csak az íz és a kiszolgálás fontos, a megelégedettség rengeteg tényezőn múlik.
Háromezer éttermi vendég bevonásával a Tork cég megbízásából készült a felmérés, amely szerint a vendégek számára nem csak a kiszolgálás és az ízek fontosak. Elvárják, hogy a mosdó vagy akár a konyhaterület is ugyanolyan színvonalat képviseljen, mint az étkezőtér. A vendégek több mint 60 százaléka nagyra értékeli azokat a vendéglátóhelyeket, ahol láthatja azt is, hogyan készül el az étel, amit aztán tálalnak neki. Emellett rendkívül fontos a konyha higiéniája és tisztasága – mondjuk ez érthető.
A felmérés szerint egy vendég egy óra alatt körülbelül hétezer helyre néz, a kiemelkedő vizuális és kulináris élményhez pedig rengeteg összetevő szükséges. A belsőépítészeti kialakítások, az ételek, az italok tálalása, a mosdók színvonala, illetve a személyzet hozzáállása, figyelmes, szakértő és vidám hangulata nagyban javítja a vendégek komfortérzetét. Ahol pedig a vendégek jól érzik magukat, oda valószínűleg vissza is fognak térni.